•{♥}•crazy girl•{♥}•
هــلا والله
نورتينا بطلتكـ
تفضلي بتسجيل الدخول والا بالتسجيل
وراآح نحطكـ جواآ عيوناآآ

•{♥}•crazy girl•{♥}•

نورتيــــــــــ يا احليـــــ كريزيــــــ just live it crazy
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 هدية الى ريم صاحبة المنتدى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
حلى الدنيا
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 502
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الجمعة فبراير 13, 2009 4:59 am

ساااارة معاها حق

_________________
[img][/img]
صفاء حببتي شكرااا على توقيعك الاكثر من الروعه يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
just crazy girl
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 1661
العمر : 21
الموقع : منتد ــــــايأ اليـ انتوـــا منورينهـ
العمل/الترفيه : مديـــــرهـ وتع ـــــبتـ بسـ انتوــــا احليـ اعضاء
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الجمعة فبراير 13, 2009 5:19 am

ماشى
كلكوا عليا


ابقوا قابلونى لو سارة دى رجعت تانى على المنتدى

انا هقول لماما تشوف تصرف معاها

وهتبقوا اتنين

واطردك يا مايلى

واتغلب على دلوعة

ههههههههههههههه

فكرة حلوة مش كده

_________________


Th@nKs a7bNy FoR tHe gReAt dEsInE
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حلى الدنيا
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 502
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الجمعة فبراير 13, 2009 6:00 am

ههههههههههههه عارفاكب انك مش هتقدري علي علشان كدا راح تطردني

_________________
[img][/img]
صفاء حببتي شكرااا على توقيعك الاكثر من الروعه يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
just crazy girl
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 1661
العمر : 21
الموقع : منتد ــــــايأ اليـ انتوـــا منورينهـ
العمل/الترفيه : مديـــــرهـ وتع ـــــبتـ بسـ انتوــــا احليـ اعضاء
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الجمعة فبراير 13, 2009 7:20 am

ططبعا

اقدر عليكى ازاى بس

انتى قوية

_________________


Th@nKs a7bNy FoR tHe gReAt dEsInE
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حلى الدنيا
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 502
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   السبت فبراير 14, 2009 4:00 am

ههههههههه بس احنا راح نخطفك ونوديكي الهربم ونمسك اديكي وفمك ورجليكي وراح نخليكي تموتي من الجوع والعطش ها ها ها ها

_________________
[img][/img]
صفاء حببتي شكرااا على توقيعك الاكثر من الروعه يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
just crazy girl
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 1661
العمر : 21
الموقع : منتد ــــــايأ اليـ انتوـــا منورينهـ
العمل/الترفيه : مديـــــرهـ وتع ـــــبتـ بسـ انتوــــا احليـ اعضاء
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   السبت فبراير 14, 2009 5:05 am

يا الهوى

انا هاموت موتة بشعة

حرام عليكى

بعيد الحب تقولى هيك

ربنا ياخدك

اللهم امين

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

asl3 asl3 asl3 asl3 asl3

_________________


Th@nKs a7bNy FoR tHe gReAt dEsInE
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حلى الدنيا
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 502
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الإثنين فبراير 16, 2009 5:11 am

اتلله يا خدك انتي قبل مني يا سماع يا مجيب hihi

_________________
[img][/img]
صفاء حببتي شكرااا على توقيعك الاكثر من الروعه يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
just crazy girl
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 1661
العمر : 21
الموقع : منتد ــــــايأ اليـ انتوـــا منورينهـ
العمل/الترفيه : مديـــــرهـ وتع ـــــبتـ بسـ انتوــــا احليـ اعضاء
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الثلاثاء فبراير 17, 2009 7:02 am

ماشى يا مايلى

يسلمو مقبولة منك وخلاص

_________________


Th@nKs a7bNy FoR tHe gReAt dEsInE
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
crazy_sara
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 1409
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الأربعاء فبراير 18, 2009 8:37 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه

معلش يا ريم


انتى عدوتنا دلوقتى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مس كوكتيل
••{كريزي ذهبي
••{كريزي ذهبي


انثى عدد الرسائل : 133
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الأربعاء فبراير 18, 2009 9:28 am

تستاهلي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
just crazy girl
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 1661
العمر : 21
الموقع : منتد ــــــايأ اليـ انتوـــا منورينهـ
العمل/الترفيه : مديـــــرهـ وتع ـــــبتـ بسـ انتوــــا احليـ اعضاء
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الخميس فبراير 19, 2009 7:20 am

ميرسى يا احلى مس كوكتيل نورتى

_________________


Th@nKs a7bNy FoR tHe gReAt dEsInE
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حلى الدنيا
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 502
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الخميس فبراير 19, 2009 8:18 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه كدا يا مس كوكتل

_________________
[img][/img]
صفاء حببتي شكرااا على توقيعك الاكثر من الروعه يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مس كوكتيل
••{كريزي ذهبي
••{كريزي ذهبي


انثى عدد الرسائل : 133
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الخميس فبراير 19, 2009 11:03 am

اش مايلي
اكيد تستاهل ريم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
just crazy girl
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 1661
العمر : 21
الموقع : منتد ــــــايأ اليـ انتوـــا منورينهـ
العمل/الترفيه : مديـــــرهـ وتع ـــــبتـ بسـ انتوــــا احليـ اعضاء
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الجمعة فبراير 20, 2009 5:46 am

اصل مايلى بتهزر يا مس كوكتيل


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شوفتى اه بقينا 2 3

قريب هلاقى 3 بنت

_________________


Th@nKs a7bNy FoR tHe gReAt dEsInE
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
crazy_sara
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 1409
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الجمعة فبراير 20, 2009 10:39 am

ماشى يا مس كوكتيل


مردودة


ومتفرحيش اوى يا ريم


انتى نسيتى ان شاء الله بنات تانى هيخشوا ضدك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
just crazy girl
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 1661
العمر : 21
الموقع : منتد ــــــايأ اليـ انتوـــا منورينهـ
العمل/الترفيه : مديـــــرهـ وتع ـــــبتـ بسـ انتوــــا احليـ اعضاء
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   السبت فبراير 21, 2009 3:07 am

لا هيخشوا معايا يا حلوة


متنسوش نفسكوا ماشى

يارب كتر الى يوقف معايا


يارب

_________________


Th@nKs a7bNy FoR tHe gReAt dEsInE
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حلى الدنيا
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 502
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   السبت فبراير 21, 2009 3:52 pm

شنعم نعم نعم يا فتاة قريبة من مجنونة كلهم راح يخشو معانا
انتي ما تقدري تغلبينا
كما بقول المثل المغربي(يد واحدة لا تصفق ) احنا بقينا 4 وانتي لوحدك خلاص استسلمب وسلمي اسلحتك وعطيهم اللي يستاهلوهم ها ها ها ها ها

_________________
[img][/img]
صفاء حببتي شكرااا على توقيعك الاكثر من الروعه يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
just crazy girl
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 1661
العمر : 21
الموقع : منتد ــــــايأ اليـ انتوـــا منورينهـ
العمل/الترفيه : مديـــــرهـ وتع ـــــبتـ بسـ انتوــــا احليـ اعضاء
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الأربعاء فبراير 25, 2009 5:57 am

ايه الى خلاكوا 4 انشاء الله

انتوا 3

وبما ان دلوعة مش بتخش كتير

هتبقوا 2

وانا ومس كوكتيل

2
يعنى تعادل

كل واحدة تشد حيلها وتجيب عدوة

وانا عن نفسى هحاول

_________________


Th@nKs a7bNy FoR tHe gReAt dEsInE
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حلى الدنيا
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 502
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الخميس فبراير 26, 2009 7:31 am

ريم اعملي نظارات وشوفي مس كوكتل ايش كاتبة

_________________
[img][/img]
صفاء حببتي شكرااا على توقيعك الاكثر من الروعه يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مس كوكتيل
••{كريزي ذهبي
••{كريزي ذهبي


انثى عدد الرسائل : 133
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الجمعة فبراير 27, 2009 3:31 am

تستاااااهل اكترررررررررررر من كدااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مس كوكتيل
••{كريزي ذهبي
••{كريزي ذهبي


انثى عدد الرسائل : 133
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الجمعة فبراير 27, 2009 3:34 am

بناااااات انا اش حكيييييييييت ما حكيت شي
ممكن تفهموووووووون اش حكيت او غلطت
انا حكيت تستااااااااهل بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
just crazy girl
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 1661
العمر : 21
الموقع : منتد ــــــايأ اليـ انتوـــا منورينهـ
العمل/الترفيه : مديـــــرهـ وتع ـــــبتـ بسـ انتوــــا احليـ اعضاء
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الجمعة فبراير 27, 2009 7:15 am

شوفى مس كوكتيل


انا وسارة ومايلى ودلوعة

بنتشاكس

بنهزر

فهما ال3 عليا انا

فانا بقول انتى هتقفى فى صفى

يعنى هزار

متخافيش يا قمر

_________________


Th@nKs a7bNy FoR tHe gReAt dEsInE
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احلى بنوته
••{كريزي مآسي
••{كريزي مآسي


انثى عدد الرسائل : 518
الموقع : www.banootatoota.ba7r.org
العمل/الترفيه : www.banootatoota.ba7r.org
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الأحد مارس 01, 2009 8:23 am

ههههههههه
فكرة هههههه
شو انا في صفك و انا ما بدرررررري؟؟؟؟؟
scratch
طيب علي كلن رح اضل في صفك لا تزعلي

42 نونو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.banootatoota.ba7r.org
حلى الدنيا
••{ الإدآرهـ
••{ الإدآرهـ


انثى عدد الرسائل : 502
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الإثنين مارس 02, 2009 3:38 am

احلى بنوته انتي ارتكباي خطا فادح لازم ترجعي لصفنا والا راح نعدمك

_________________
[img][/img]
صفاء حببتي شكرااا على توقيعك الاكثر من الروعه يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احلى بنوته
••{كريزي مآسي
••{كريزي مآسي


انثى عدد الرسائل : 518
الموقع : www.banootatoota.ba7r.org
العمل/الترفيه : www.banootatoota.ba7r.org
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هدية الى ريم صاحبة المنتدى   الإثنين مارس 02, 2009 3:48 am

hhhhhhhhhhhh
انا ما بتخلي عن صديقتي رررررررريم
Evil or Very Mad
و انا بعدمكم
Twisted Evil
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.banootatoota.ba7r.org
 
هدية الى ريم صاحبة المنتدى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
•{♥}•crazy girl•{♥}• :: كريزى لاستراحة احلى بنات :: ..{كريزي طنش تعـش تـنتـعش}.. :: ..{كريزي لخنــاقاتـ الأعضـاء الـكريزي}..-
انتقل الى: